Zwroty towaru i reklamacje
Zwroty towaru i reklamacje
Nie jesteś zadowolona ze swojego zakupu? Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 30 dni od otrzymania, a my zapewnimy, że cena zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 14–30 dni od otrzymania zwrotu! Chcesz wymienić produkt, bo rozmiar Ci nie odpowiada lub chcesz inną wersję produktu? To również jest możliwe! W celu wymiany lub zwrotu skontaktuj się z nami za pomocą formularza na dole tej strony.
Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów, których nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych (np. kosmetyki), jeśli ich opakowanie zostało naruszone po dostawie.
Otrzymane niewłaściwe produkty
Jeżeli zamówiłaś określoną wersję produktu, a otrzymałaś inny lub błędny produkt, możesz również użyć poniższego formularza, aby poprosić o wysłanie właściwego produktu lub wersji. Prosimy dołączyć zdjęcie jako dowód produktu lub wersji, którą otrzymałaś omyłkowo, i wskazać, jaki produkt lub wersję chcesz otrzymać w zamian.
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot dokonany zostanie tą samą metodą, którą została dokonana płatność. Jeśli to niemożliwe, skontaktujemy się z Tobą.
Koszty zwrotu towaru
Zazwyczaj koszty zwrotu produktu ponosi klient. Otrzymałaś niewłaściwy produkt/wersję? W takim przypadku nie musisz zwracać tego produktu – wyślemy Ci nowy produkt.
Produkty wadliwe
Nie musisz zwracać produktów wadliwych. Nie możemy ich zaoferować innym klientom. W takim przypadku po prostu wyślemy Ci nowy produkt lub zwrócimy cenę zakupu. Jedynym wymaganiem jest przesłanie dowodu wadliwego produktu w formie jednego lub kilku zdjęć produktu. Wypełnij poniższy formularz i poproś o wysłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
Jak przebiega zwrot towaru?
Krok 1: Złóż wniosek o zwrot za pomocą poniższego formularza.
Krok 2: Zarejestruj zwrot.
Krok 3: Wyślij zamówienie.
Udaj się do najbliższego urzędu pocztowego i wyślij nam paczkę ze zwrotem. Zawsze upewnij się, że paczka posiada numer Track & Trace. Jako nadawca jesteś za niego prawnie odpowiedzialna, a my teoretycznie możemy odmówić przyjęcia zwrotu, jeśli numer Track & Trace nie został dodany.
Krok 4: Otrzymanie ceny zakupu na konto bankowe.
Gdy tylko otrzymamy paczkę, zapewnimy zwrot ceny zakupu na Twoje konto bankowe w ciągu 30 dni!
Zasady zwrotu towaru
Upewnij się, że:
-
Towar jest kompletny.
-
Towar znajduje się w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
-
Zwrot został wysłany z numerem śledzenia (otrzymasz go na poczcie, nie zapomnij poprosić).
-
Formularz zwrotu jest dołączony.
-
Numer zamówienia znajduje się na formularzu zwrotu.
-
Na formularzu zwrotu podane jest Twoje imię i nazwisko.
Jeżeli Twój zwrot nie spełnia powyższych warunków, niestety nie możemy go przetworzyć ani zwrócić pieniędzy.
Przetwarzanie
Po przetworzeniu zwrotu i zwrotu pieniędzy otrzymasz automatyczne powiadomienie. Staramy się to zrobić jak najszybciej. Nie otrzymałaś kontaktu po 30 dniach? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
UWAGA: Jeśli zwracany produkt dotrze uszkodzony lub niekompletny, niestety nie możemy go przyjąć ani zwrócić pieniędzy. Prosimy o staranne zapakowanie produktów przy zwrocie, szczególnie produktów delikatnych.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Możesz go zamówić poniżej, wysyłając e-mail przez formularz kontaktowy. Otrzymasz go od nas, gdy Twój zwrot zostanie zarejestrowany.
Gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?
Numer Track & Trace otrzymasz od poczty lub firmy kurierskiej, której używasz do wysłania zwrotu. Upewnij się, że wysyłasz paczkę zwrotną z numerem Track & Trace. Możesz przesłać nam ten numer e-mailem po zarejestrowaniu zwrotu.
Gdzie znajdę adres do zwrotu?
Adres do zwrotu otrzymasz od nas po zarejestrowaniu zwrotu towaru.
Uwaga: Adres nadawczy na paczkach nie odpowiada naszemu adresowi zwrotu. Prosimy nie wysyłać produktów tylko na ten adres bez wcześniejszego powiadomienia. Produkty wysłane na inny adres zwrotu nie mogą zostać przyjęte, ponieważ nigdy ich nie otrzymamy. Nasze najbliższe centrum zwrotów znajduje się obecnie w Holandii.
Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?
Numer Twojego zamówienia znajdziesz w e-mailu otrzymanym po złożeniu zamówienia w naszym sklepie online. Numer zamówienia znajduje się również we wszystkich wiadomościach dotyczących dostawy. Numer zamówienia składa się z 4 lub 5 cyfr.
Jeżeli nie możesz znaleźć numeru zamówienia, wyślij nam e-mail i poproś o jego podanie!
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 1 dnia roboczego.